Психолого-педагогічна допомога дитині з кохлеарними імплантами

Дитячий слух

Кохлеарний імплантат - протез, що дозволяє компенсувати втрату слуху деяким пацієнтам з вираженою або важким ступенем нейросенсорної туговухості. Навіть блискуче проведена операція з кохлеарної імплантації не гарантує обов'язкового розвитку комунікації та мови.

Сенс багаторічних теоретичних і практичних досліджень Інституту корекційної педагогіки полягає в тому, щоб створити підхід до постопераційної реабілітації дітей.

Після проведення кохлеарної імплантації та підключення мовного процесора настає первинний етап реабілітації. Він полягає в реконструкції комунікації та взаємодії дитини з навколишнім оточенням на основі слухових можливостей, які принципово змінилися. Без взаємодії медика і сурдопедагога в більшості випадків нічого невдасться. Вони запускають перехід дитини на шлях нормального розвитку. Це не означає, що дитина буде швидко по ньому рухатися і відразу досягне великих успіхів, але зміст цього - етапу запустити цей процес.

Якщо сурдопедагоги з дітьми працюють неправильно, то дитина може і не заговорити. Навряд чи сьогодні можна знайти в світі дитину, якій не підключили процесор і не провели його настройку. А ось дітей, які все-таки не переходять на шлях природного розвитку комунікації та мови без спеціальної допомоги, знайти можна.

Вибір навчання після запускаючого етапу реабілітації

Після кохлеарної імплантації, в основному, реабілітація дітей проходить на місцях, в регіонах, частина дітей потрапляє в Інститут корекційної педагогіки та спостерігається або постійно, або періодично, в залежності від місця проживання.

В процесі реабілітації, після завершення дитиною запускаючого етапу, батьки спільно з сурдопедагогом вирішують, де буде навчатися дитина і, як правило, вибір падає на звичайний дитячий садок або на установу, де є групи комбінованої спрямованості. Однак, не завжди діти вступають в садки після завершення запускаючого етапу, через що часто і виникають труднощі, з якими стикається сім'я.

Деякі діти намагаються потрапити в групу комбінованої спрямованості, де мають більше шансів реалізувати свої можливості, оскільки там фахівці вміють працювати з такими дітьми. А є діти, які потрапляють в звичайні дитячі садки, де, на жаль не отримують правильної допомоги. Фахівці інституту також не можуть рекомендувати дитині з КІ навчання в спеціальному дитячому садку, тому, що там порушується одна з умов успішної реабілітації - таке необхідне мовне середовище.


Щоб першими отримувати свіжі новини, підпишіться на наш Telegram канал


Сподобався матеріал? Вподобайте та поділіться

Коментарі

Ще немає коментарів, будьте першим хто прокоментує!

Необхідно авторизуватися

Ви повинні увійти, щоб залишити коментар.

Ввійти
Вам також може бути цікаво...
Психолого-педагогічна допомога дитині з кохлеарними імплантами /storage/posts/December2018/evRad421W1GElUSRwMK8-main.jpg Кохлеарний імплантат - протез, що дозволяє компенсувати втрату слуху деяким пацієнтам з вираженою або важким ступенем нейросенсорної туговухості. Навіть блискуче проведена операція з кохлеарної імплантації не гарантує обов'язкового розвитку комунікації та мови. 2019-04-11 15:53:59 https://medacustika.com.ua/uk/blog/slux-rebenka/psixologo-pedagogicheskaya-pomoshh-rebenku-s-koxlearnyimi-implantami Medicine
Медакустика
/svg/logo.png

Замовити дзвінок

Залиште Ваш номер телефону і чекайте дзвінка *

+38

* Дзвінки здійснюються в робочий час. Заявки залишені не в робочий час будуть опрацьовані на наступний день

Записатися на прийом

+38
Пн Вт Ср Чт Пт Сб НД

* Ми врахуємо ваші побажання і додатково уточнимо дату і час прийому по телефону. Переконайтеся в тому, що вірно вказали номер, якщо ми не зможемо з вами звʼязатися, заявка буде відхилена.

Підписатися на новини

Залиште адресу електронної скриньки і будьте в курсі новин зі світу слуху та аудіології!


Цей сайт використовує cookies. Вам нема про що турбуватися, але наше завдання повідомити вас про це. Погодиться і прийняти